Zbuduj mięśnie spal tłuszcz

Podam wam jak na tacy dietę, dzięki której będziecie mogli  w krótkim czasie zbudować idealną sylwetkę jednocześnie spalając tłuszcz. Jest to dieta bogata w białko, z mniejsza ilością węglowodanów oraz tłuszczy. Dieta + zestaw ćwiczeniowy  większe mięśnie oraz  jak spalić tkankę tłuszczową  =  idealne sylwetka.

 

 

 

Śniadanie

Koktajl białkowy (może to być odzywka rozpuszczona w szklance mleka) bądź omlet z 3 jaj ze szpinakiem + czarna kawa

 

Obiad

Kurczak z sałatką

(150g piersi z kurczaka, do tego 150g gotowanego brokułu oraz dwie 100g świeżego szpinaku, można dodać jeszcze trochę kukurydzy oraz parę pomidorów koktajlowych) + napój 0.5l wody.

 

Przed treningiem

Koktajl białkowy taki jak na śniadanie+ 1,5 banana, albo odżywka białkowo-węglowodanowa.

 

Po treningu

–  najlepszy będzie baton białkowy ( zawiera dużo białka, węglowodanów oraz tłuszczy)

 

Kolacja

200 g grillowanego łososia + 100g szparagów oraz 100g czerwonej fasoli + oliwa.

– napój 0.5l wody

 

Przed snem

Odżywka białkowa + garść orzechów włoskich albo serek wiejski.