Jak szybko schudnąć

Przyszedł czas na temat Jak szybko schudnąć, w poprzednich postach starałem się Wam przedstawiać różne, czasami odmienne diety –  na dziś przygotowałem pewną listę. Jest to krótka lista podstawowych zasad związanych z odchudzaniem. Aby przejść skutecznie przez ten proces, należało by się do nich zastosować, czytając już nie raz o wszelkich dietach wybrałem specjalnie dla Was kilka, moim zdaniem najważniejszych.

Odchudzanie:

 

  1. Jedz mniej a częściej – nie jedzcie jedynie 3 głównych posiłków do syta, starajcie się aby było ich 5 lub 6, zjadanych w miarę w równych odstępach czasu co 2,5-3 godziny. Zapobiega to napadom głodu oraz pozwala dostarczać niezbędnych składników do organizmu.
  2. Jedz wolniej – dokładnie przeżuwaj każdy zjadany pokarm, jedząc wolniej, sygnał o sytości zdąży dotrzeć do Twojego mózgu przed zakończeniem posiłku i wówczas zjesz mniej ( nie objesz się)
  3. Zrezygnuj ze słodyczy i jedzenia fast foodów – to one zawierają najwięcej szkodliwego tłuszczu, który w połączeniu z węglowodanami odkłada się w różnych częściach ciała w postaci tkanki tłuszczowej, to one są najczęściej przyczyną problemów z wagą.
  4. Staraj się aby ostatni posiłek przed snem był lekki –  najlepiej aby było to coś, co zawiera dużo białka ewentualnie jakieś warzywa.
  5. Pij dużo wody – co najmniej 1,5 litra w ciągu doby! Zwiększa ona przemianę materii a także oczyszcza nasz organizm, bez niej nie jest możliwy proces spalania tkanki tłuszczowej.
  6. Ogranicz tłuszcz, napoje gazowane oraz papierosy – wszystko to w dużych ilościach jest niezdrowe , potrawy smażone zamień na te pieczone lub duszone, ponieważ są lżejsze, kolorowe napoje gazowane zamień najlepiej na wodę – ponieważ wypychają one brzuch.
  7. Pamiętaj o wysiłku fizycznym!

 

Stosując się do powyższych zasad, każdy z was, pod warunkiem, że nie ma dużej nadwagi, po czasie zauważy efekty! Kto systematycznie czyta mojego bloga, wie już jak schudnąć. Pamiętajcie tylko, że nie u każdego proces zrzucania kilogramów od razu staje się widoczny, aby utracone kilogramy nie wróciły w postaci efektu jo – jo, potrzeba czasu! 😉 Dodatkowo chociaż odrobinę się ruszając możecie wyglądać tak, jak sobie marzycie.