Jak spalić tkankę tłuszczową

Wasz plan treningowy: Przedstawiłem poniżej 7 ćwiczeń, wykonujemy je jedno po drugim ( obwody). Czas przeznaczony na każde ćwiczenie to 30s , wykonujemy wtedy jak największa ilość powtórzeń. Na odpoczynek przeznaczamy 15s – między ćwiczeniami. Po skończonym obwodzie dajemy sobie 2 min odpoczynku i powtarzamy taki sam obwód jeszcze 3-4 razy. Jeżeli masz swój plan treningowy i budujesz masę mięśniową a chcesz pozbyć się tłuszczu, możesz wykonać niżej przedstawiony plan raz bądź dwa razy w tygodniu.

 

Przeskoki

Stajemy prosto, w obu rękach trzymamy hantle, następnie przeskakujemy raz w lewo raz w prawo tak jak na obrazku.

 

Strzelanie z lin

Chwytamy końce dwóch lin, następnie stajemy w lekkim rozkroku na ugiętych kolanach i wykonujemy taki ruch całym ciałem jakbyśmy strzelali z bicza.

 

Wysokie przeskoki w bok

Najlepiej będzie położyć na podłodze większe hantle i stanąć do nich bokiem. Następnie wykonujemy skok w bok z tym, że staramy się wybić jak najwyżej i tak w obie strony.

 

Przysiad z wyciskaniem gumy nad głowę.

Musimy stanąć na gumie do ćwiczeń w lekkim rozkroku oraz chwycić jej końce obiema rękami. Następnie wykonujemy przysiad i podnosimy się do góry wznosząc ręce nad głowę.

 

Trening  na worku

Jak mamy rękawice to je zakładamy jak nie to boksujemy bez, boksujemy na zmianę lewa prawa, staramy się zrobić to w jak najszybszym tempie.

 

 Pompki na piłce bosu

Kładziemy piłkę bosu druga strona na ziemi, opieramy się o nią tak jak do zwykłej pompki i zginamy ręce w łokciach.

 

Unoszenie kolan do klatki piersiowej

Stajemy w lekkim rozkroku, ręce trzymamy za głową, następnie unosimy lewe kolano jednocześnie opuszczając prawą rękę nie odrywając jej od głowy. I tak na zmianę.