Jajecznica

Słyszeliście kiedyś o takim czymś jak  – hartowanie białkiem ? Jestem pewien, że 90% ludzi na świecie je jajecznice tylko i wyłącznie ze względu na smak.  No to teraz proszę o chwilę uwagi.

Jajka, boczek i szynka zawierają bardzo dużo białka, istotną rzeczą jest, że wymienione produkty nie tylko pomagają w budowaniu masy mięśniowej ale również uodparniają nas na bakterie i wirusy. Jeżeli myślisz o zdrowiu i masie mięśniowej zalecam mniej patrzeć na kalorie w jajecznicy a więcej na proteiny, których jest od groma.

Ważne!  Musimy pamiętać, że z białkiem nie można przeginać, ponieważ ich nadmiar za bardzo obciąży nam organizm w szczególności nerki, zaś niedobór jest jeszcze gorszy ponieważ negatywnie wpływa praktycznie na każdy nasz narząd. Dlatego zalecam wam spożywanie około 100g protein dziennie, jest to idealna dawka , dzięki której spokojnie pozwoli zbudować nam masę mięśniową oraz zadbać o nasze zdrowie.

 

Jajecznica to zdrowie

 

Szynka w jajecznicy

W sumie to, każdy przyrządza ją na swój sposób, jednak polecam dodanie dodatkowego plastra szynki, nada on naszej jajecznicy Powera oraz poprawi smak i podniesie poziom protein.

 

Boczek w jajecznicy

Tutaj mamy do czynienia z głównym praktyczniej zaraz po jajkach najważniejszym składniku, ponieważ zastępuje on tłuszcz na którym zazwyczaj smażymy jajka, zawiera bardzo dużo protein czego niestety nie możemy powiedzieć o maśle. Jeżeli nie chcesz boczku bo jest „tłusty” pozbądź się białej części a resztę wrzuć na patelnię.

 

Jajka

Tutaj ważna informacja, zaleca się jedzenie maksymalnie 10 jaj tygodniowo, dla prawdziwego smakosza to troszkę mało nie prawda? No ale nic nie poradzimy. Oczywiście to tylko zalecenia dietetyków, Ty decydujesz co i ile zjesz. A dlaczego takie zalecenie? Jajecznica podnosi nam cholesterol i tyle w temacie. Mogę dodać jeszcze, że jajka zawierają białko, żelazo, potas, wapno i dużo witamin w szczególności –A i E.